Darmowy zwrot:
DHL DHL
Klienci, którzy dokonali rejestracji przed złożeniem zamówienia, mogą skorzystać z darmowego zwrotu wchodząc w zakładkę Dokonaj zwrotu.
Inpost przez Paczkomat
Zarejestruj się na eobuwie.pl, a następnie wejdź na stronę szybkiezwroty.pl, wybierz nasz sklep i dokonaj darmowego zwrotu przez paczkomat InPost.
Dostawa za pośrednictwem:
Ruch
Bez względu na wartość zamówienia zapłacisz 0 zł za dostawę wybierając odbiór w salonie Ruchu.
DHL
W przypadku zamówień powyżej 100 zł opłaconych przelewem dostawa za pośrednictwem kuriera DHL jest darmowa.
Odbiór w paczkomacie
W przypadku zamówień powyżej 100 zł opłaconych przelewem dostawa za pośrednictwem paczkomatów InPost jest darmowa.

Najczęściej zadawane pytania

Jak sprawdzić czy dany produkt jest dostępny?

Jeżeli dany rozmiar wyświetla się na naszej stronie to znaczy, że jest dostępny i można go zakupić. Przybliżony czas realizacji zamówienia podany jest przy każdymn produkcie.

W jaki sposób dobrać odpowiedni rozmiar obuwia?

Pod zdjęciami danego modelu znajduje się tabela długości wkładek, na podstawie której można dobrać odpowiedni rozmiar. Jeśli tabela nie jest zamieszczona, można uzyskać informację na temat długości wkładki zadając pytanie na czasie lub mailowo: info@egalanteria.pl

W jaki sposób uzyskać więcej informacji o oferowanych produktach?

Można zadać zapytanie poprzez e-mail lub telefonicznie.

Jak uzyskać rabat?

Wszelkie informacje o obowiązujących promocjach oraz rabatach wysyłane są mailowo po zapisaniu się do naszego newslettera. Po zapisaniu się do newslettera przesyłany jest mailowo bon powitalny o wartości 40zł.

Jak złożyć zamówienie?

Zamówienia można składać za pośrednictwem naszej strony, telefonicznie oraz mailowo.
Telefon : 801 002 024 lub 68 422 84 04 kom. 507 599 050
E-mail : info@egalanteria.pl

Czy mogę odebrać buty osobiście w sklepie?

Posiadamy sklepy stacjonarne w Zielonej Górze i Nowej Soli. W celu zamówienia produktu do sklepu stacjonarnego prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.

Jakie są akceptowane formy płatności?

Zamówienie można opłacić przelewem bankowym, przez serwis PayPal, PayU lub przy odbiorze przesyłki. Preferowany sposób płatności należy wybrać podczas składania zamówienia.

Jaki jest całkowity czas realizacji zamówienia?

Informacja o czasie realizacji zamówienia jest podana przy każdym produkcie. Zamówienia przygotowujemy i wysyłamy zwykle w ciągu 24h. Czas dostawy wysłanego produktu zależny od wybranej formy transportu:
- w przypadku Poczty Polskiej jest to 1-2 dni roboczych,
- w przypadku firmy kurierskiej UPS oraz Paczkomatów InPost jest to następny dzień roboczy po wyjściu paczki z magazynu.
W przypadku płatności przelewem, termin realizacji zamówienia wydłuża się o czas zaksięgowania przelewu na naszym koncie. O każdym etapie realizacji zamówienia informujemy, wysyłając wiadomość e-mail. Status zamówienia można sprawdzić także logując się na indywidualne konto klienta. W wyjątkowych sytuacjach termin realizacji zamówienia może wydłużyć się do 14 dni – o takim opóźnieniu niezwłocznie poinformujemy telefonicznie lub mailowo.
Uwaga! Czas realizacji i dostawy zamówień nie obejmuje sobót, niedziel oraz dni świątecznych.

W jaki sposób można otrzymać zamówiony towar i jakie są koszty wysyłki?

Sposób dostawy należy wybrać podczas składania zamówienia. Możliwa jest dostawa Pocztą Polską, za pośrednictwem UPS lub w poprzez Paczkomaty InPost. Szczegóły kosztów dostawy można znaleźć na stronie:
http://www.egalanteria.com.pl/koszty-dostawy

Czy zamówienia są wysyłane za granicę?

Oczywiście możemy wysłać zamówienie do każdego kraju na świecie. Koszty przesyłki do poszczególnych krajów znajdą Państwo na stronie:
http://www.egalanteria.com.pl/koszty-dostawy
Jeśli Państwa kraju nie ma na naszej liście prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta, wówczas wyliczymy koszt przesyłki.

Czy można umówić się z kurierem na określoną godzinę odbioru przesyłki?

Niestety, nie mamy wpływu na godzinę dostarczenia przesyłki do odbiorcy. Jeżeli zależy Państwu na określeniu konkretnej godziny dostarczenia przesyłki prosimy o kontakt z lokalnym przedstawicielstwem firmy kurierskiej. W momencie wyjścia paczki z magazynu wysyłamy e-mail, w którym podany jest numer listu przewozowego, dzięki któremu można śledzić drogę przesyłki na stronie internetowej dostawcy.

Czy można zamówić inne kolory produktów?

Wszystkie kolory dostępne w naszej sprzedaży przedstawione są na stronie. Jeśli jakiś kolor nie jest zaprezentowany, to znaczy, że nie jest u nas dostępny.

Czy można zamówić produkty, które nie są dostępne w ofercie na stronie egalanteria.pl?

Nie ma takiej możliwości. Wszystkie produkty, które są w naszej sprzedaży są przedstawione na stronie. Jeśli na stronie nie jest dostępny dany rozmiar można sprawdzić możliwość jego domówienia kierując pytanie do Biura Obsługi Klienta.

Czy można dokonać zmiany w zamówieniu lub jego formy płatności?

Aby zmodyfikować złożone zamówienie należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta.

Czy można anulować złożone zamówienie?

Zamówienie można anulować kontaktując się z Biura Obsługi Klienta.

W jakim czasie można dokonać zwrotu lub wymiany zamówionego produktu?

Zwrotu lub wymiany zakupionego produktu można dokonać w ciągu 30 dni od daty otrzymania przesyłki.

W jaki sposób dokonać zwrotu lub wymiany produktu?

Aby zwrócić lub wymienić zakupiony produkt należy wypełnić formularz zwrotu/wymiany dołączony do przesyłki i odesłać do nas wraz z produktem. Szczegóły dostępne są na stronie:
http://www.egalanteria.com.pl/zwroty-i-wymiana
Uwaga! Nie odbieramy przesyłek pobraniowych.

Na jaki adres odesłać przesyłkę na zwrot lub wymianę?

Przesyłki należy odsyłać na nasz adres:

Egalanteria.pl
ul.Dekoracyjna 3
65-155 Zielona Góra

W jaki sposób i w jakim czasie dokonywany jest zwrot pieniędzy za odesłany produkt?

Zwrotów dokonujemy w ciągu 3-5 dni od otrzymania przesyłki na wskazany przez klienta nr konta. Jeśli zamówienie zostało opłacone za pośrednictwem serwisu PayU lub PayPal, zwrot dokonywany jest za pośrednictwem tego samego serwisu na konto z którego została dokonana wpłata.

W jaki sposób dokonać reklamacji zakupionego produktu?

Reklamacji produktu można dokonać w ciągu dwóch lat od momentu zakupu. W tym celu należy opisać wadę będącą przyczyną reklamacji i opis wraz z reklamowanym produktem przesłać na nasz adres: Egalanteria.pl
ul.Dekoracyjna 3
65-722 Zielona Góra
Do opisu należy dołączyć również dowód zakupu. Jeśli nie posiadają go Państwo należy podać dane kupującego umożliwiające zlokalizowanie go w naszym systemie.

Do góry
www.eobuwie.pl korzysta z technologii przechowującej i uzyskującej dostęp do informacji na komputerze bądź innym urządzeniu użytkownika podłączonym do sieci (w szczególności z wykorzystaniem plików cookies). Zgoda wyrażona na korzystanie z tych technologii przez stronę internetową www.eobuwie.pl lub podmioty trzecie, w celach związanych ze świadczeniem usług drogą elektroniczną, może w każdym momencie zostać zmodyfikowana lub odwołana w ustawieniach przeglądarki. Więcej o naszej polityce dotyczącej cookies dowiesz się tutaj.